In the night garden..

Somnade lite över sju brevid jolls i hennes säng igår. Både jag och flickorna var trötta så det blev en mycket tidigt kväll. Skulle egentligen försökt gå och handla idag men känner inte för det. Känner inte för något alls idag. Börjar jobba 23 ikväll så flickorna ska lämans också vid sju. Kanske kan ta tag i saker då. Blir matt av att bara tänka på det.
Måste skriva upp vad jag ska handla också, för de senaste gångerna har jag kommit ur affären med allt utom det jag gick dit för att handla. Trötthet gör mig tankspridd, och vart all denna trötthet kommer ifrån vet jag nog inte riktigt. Känns som om jag skulle kunna sova i dagar utan att ens känna mig utvilad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0