remember my name

Imorse var jag slapp och slö, full av huvudvärk. Just nu är det inte mycket bättre men jag tog mig i kragen och fick lite gjort iallafall. Handlat och lämnat av flickorna på dagis, helt otroligt vad det kan kännas jobbigt ibland. Nu sitter jag bara här och inväntar jobb som inte bli förrän 23. En aning störigt men ganska skönt att ha söndagen fri. Vi får väl se om jag får något gjort här hemma nu när jag för en gångskull är hemma själv.

Pratade med min fina vän idag som gav mig rådet att glömma och gå vidare. Omprioritera och gynna mig själv en smula vilket jag faktiskt tänker göra. För precis som han sa, -ju mer du ger ju mer tar dom ifrån dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0