Fredags mys <3

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig, men väldigt bra ändå. Skulle egentligen gå och bada, men flickorna hade en otroligt kinkig period där mitt på dagen och ville inte alls, vi gick istället ner en sväng på stan för att leta upp ett par nya gympadojjer. Förutom att hitta skor så hittade vi även Lina, Åsa & lilla Maya. Blev en runda på stan med dom, käka lunch på thai och vidare upp till rusta för att handla lite diverse. Förutom att det blåser sjukligt mycket idag, tillochmed så att takpannor gick i marken och bänkar på gågatan föll omkull så var det en myspys dag där vi även bestämde oss för att bli bättre på att ses. Sen även när jag kom hem så tog jag mod till mig och ringde det där jobbiga samtalet, nu känns allt mycket bättre. Nu sitter jag i soffan med två trötta tjejer brevid mig som stor shoppat lite saker att ha hos pappa. Nu blir det mys för hela slanten, imorgon ska de till dagis och jag till jobb. Förhoppningsvis har det slutat blåsa då, så att vi kan ta en cykeltur upp till dagis!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0