I hate this feeling.

Jag bestämde mig för längesen när jag hade det väldigt tufft ett tag, då mycket skedde och hände runtomkring att jag aldrig ville tillbaka till den känslan, att jag aldrig mer i mitt liv skulle acceptera den eller acceptera en sån situation igen. Jag antar att jag får skylla mig själv, men nu har jag fått nog. Aldrig mer igen..

Igår var jag ute med folk från jobb, jag hade mycket trevligt. Det blev lite sent och tidigt idag så jag är faktiskt lite matt. Idag är det lördag vilket innebär lördags-godis som tjejerna redan påpekat. Så nu ska vi ut en sväng sen handla godis och ikväll ska jag nog bara gosa ner mig i soffan. Imorgon fyller älskade niks 2 år. Tiden har gått otroligt fort och jag kan knappt fatta att mina tjejer är så stora. Vi får se vad vi ska hitta på, kalaset blir ju inte förrän senare så vi får göra det till hennes egna speciella dag istället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0