Jag hoppar ifall du sviker mig..

Idag har fina Sara varit här och hjälpt mig med håret, såg inte alls så lycklig ut och hade nog gärna satt saxen i det och gett det en rejäl omgång, men inte denna gången inte! Försöker få tjejerna att sova en stund, ikväll ska vi fira pappa på LiteMer och planen ser ut som så att tjejerna ska få följa med. Men eftersom klockan hinner bli åtta innan vi ska vara där så är det rätt så sent, men om de sover en sväng nu så kanske det kan gå ihop! Vi får se, jag vill gärna ha med dom om det går, alltid roligt att vara på kalas ju!
Med korten på handen så ångrar jag en del beslut den senaste veckan, kan dock inte göra det ogjort och antar att jag helt enkelt får lära mig av detta. Jag borde vetat bättre, nästa gång så släpper jag inte på mig själv så fort. Nu ska jag se om jag kan få något i mig, jag måste verkligen sluta med detta. Har inte en tröja som passar längre, skäpning Tina. Ryck upp dig ur hålet du fastnat i, borsta av dig och gå vidare?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0