Life?

Idag känner jag mig motsträvig till allt, jag vill helt enkelt inte idag. Ingenting, mätt på livet. eller? Allting står mig upp i halsen just nu, trött på människor som antingen tar livet för seriöst för ens eget bästa, eller dom som bara tror att allt är lattjolajban & leker herre på täppan. Dessutom gick jag ifrån jobbet imorse men ska dit igen, till råga på allt så ska jag lära upp en ny tjej. Känner inte mig ett dugg sällskaplig idag och känner inte för att ha någon bredvid mig. Fanfanfan, vill bara skrika, svära och bära mig åt. Jag vill inte mer, tycker inte alls om att känna mig så här maktlös & bitter. Inte på samma plan va? Nej, verkligen inte. Jag skulle aldrig sjunka så lågt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0