Lördag!

En mysig morgon med den yngsta av mina fina döttrar. Nikky kom och kröp upp i sängen vid sex imorse, låg och väntade på att jag skulle vakna så vid halv åtta låg vi och busade. Idag är hon på gott humör, väldigt busig och lika rufsig i håret som vanligt. Jollan sover fortfarande, inget ovanligt!
Idag blir det jobb, känns som om det var längesen jag var där. Så det känns faktiskt helt okej, solen skiner dessutom och från mitt fönster på tredje våningen så ser det ut som om det inte blåser fullt så mycket. Kan ju dock ha fel. Jag hoppas iallfall på det, så att jag kan ta cyklen idag. Nu ska jag dricka mitt kaffe & mysa med niks en stund till. Vem vet, kanske där trillar in ett fint sms idag också?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0