Lucky13

Idag pirrar det i hela kroppen av längtan, för mina tjejer kommer faktiskt hem idag!! Det har varit en turbulent vecka, de som varit inblandade vet vad jag gått igenom. Inte bara saknaden efter mina barn, en jäkla massa annat också som kände sig tvunget att bubbla upp till ytan och sparka på mig medan jag redan låg ner.
Men så är det väl med allt? Har det väl börjat så bara öser det på, lika bra att få det avklarat.
Just ni sitter jag på jobb och försöker tvinga ner kaffet, syster kom med pizza igår och jag känner mig fortfarande mätt. Skönt att jag fick ner något iallafall, kanske börjar den hemska veckan nå sitt slut trots allt?
Idag har jag också sju stycken hela gäster att utfodra, dessutom är vi 3 personer inne för att klara av den hårda pressen (?). Lite små lustigt att man blir lämnad själv med 70 gäster en lördagskväll men är 3 man på 7 gäster? Ja, just nu längtar jag bara efter att få gå hem och vänta på att flickorna ska komma, hoppas dom saknat sin mamma lika mycket som jag saknat dom, antagligen inte och tur är väl det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0