Made up your mind.

Även denna dagen ser ut att bli en lång dag, dock är det bara morgon och man ska inte ta ut saker och ting i förskott. Niks är på ett jäkla humör idag och blir förbannad på både mig och jolls med jämna mellanrum. Emellanåt förstår jag inte ens vad det är hon vill, hon slänger sig helt enkelt på golvet i ren raseri om man råkar trampa på ett sätt som inte passar henne. Jag och jolls försöker vara tålmodiga, alla kan vi vakna på fel sida ibland.
Idag är planen att vi iallafall ska ta oss ut och inhandla nya skor och eventuellt vår jackor till tjejerna. Det behövs och hade varit bra att få gjort, passa på när man är ledig. Det bli kanske även en sväng på badet med Lukas, om niks vänder om till ett bättre humör förstås. Ska försöka sysselsätta mig idag så jag slipper tänka på vad det är som jag jämt gör fel, jag skulle bra gärna vilja veta. Eftersom ingen verkar vilja säga det till mig så blir det en massa grubblande, vilket inte alltid slutar som jag vill. Försöker mig på en upptagen dag, om inte annat fyller väl nikky ut den med sina sura miner, dom ska vi försöka råda bot på!
Frukost & kaffe, sen tar vi oss ut i regnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0