Slå 2 för Tina

Fjärliarna i magen försvann lika fort som jag fick den där irriterande känslan när någon blir kort gentemot mig. Jag låtsas att jag inte bryr mig, trots att jag gör det. Just nu stör jag mig bara på att jag inte får svar.
Idag blir det jobb och ytterligare ett sånt kort pass som jag inte är van vid. Går till jobb och får lov att gå hem ikväll igen. Fast inte mig emot, nu ska jag bara orka resa mig från soffan också. Väldigt slö idag och somnade igår innan klockan slagit åtta men sen fick kroppen också utså mer än vanligt. Jag gjorde ett verkligt försök att hålla mig vaken men det var totalt omöjligt. Borde nog sätta på lite kaffe, så att jag piggnar till. Jag hoppas även att barnen gör det snart, för annars blir det inte fullt lika roligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0