sudda ut de skarpa linjerna.

Spenderat två nätter på soffan, jag känner mig orolig och har svårt att sova. Det gör nu att jag vaknar upp idag med en mycket stel kropp och det får mig att undra vad som körde över mig inatt? Idag ska jag även jobba, ett riktigt glidar pass, endast sex timmar och utan natt. Känner mig dock ändå stressad eftersom jag har tusen saker att fixa till imorgon. Tjejerna ska till dagis, känner inte alls för att gå dit, tanterna är väl fortfarande sura på mig. Dom blir iallafall hämtade av moster och slipper vara där särskilt länge. Nu borde jag verkligen stiga upp ur min grop i soffan och engagera mig så jag slipper stressa. Känner inte alls för något just nu ..  Tur att mina tjejer är så fantasitska och får mig på så gott humör <3

Igår hittade vi på en massa iallafall. Vi skruvade ihop deras balanscyklar (som de egentligen inte skulle få förrän söndag) Vi mötte upp fina cornelia i vårsolen, gick och handlade fika och spenderade några timmar på lekplatsen. Blev även en kort runda på stan sen begav vi oss hem. Då kom Isabell och passade tjejerna och jag åkte med Pia och storhandlade. Fick tag i en fantastisk spegel som står fint i mitt rum. Sen när jag kom hem satt mamma och mormor här, jag slängde ihop lite mat och vi fick sällskap en stund. Sen åkte dom hem och det var dags för tjejerna att hoppa i säng. Bestämde mig själv även för att sova, försöka fly allt inne i huvudet genom sömn, vilket inte alls gick så bra som jag trodde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0