Utkast: April 5, 2011

Finns det något värre än människor utan respons? Man frågar och frågar, man får svar men inte mycket mer än så. Jag har lust att säga "jomen jag mår också bra, tackar som frågar" men jag tror inte ironin skulle sjunka in.

Har minsann min alldeles egna praktikant här på jobb som jag bossar över, dessutom så ska jag lägga in om semester idag. Min alldeles första betalda semester, känns helt sjukt. Att ha semester på en sommar känns ännu märkligare, att ha den betald är ett plus i kanten förstås. Idag har jag ett väldigt kort pass dessutom, jobbar till evla och sen får jag minsann gå hem. Inte alltför ofta jag bara jobbar nio timmar. Sen tillbaka på en nästintill ledig dag och göra min inventering imorgon, mycket spännande. Kan dock komma på en massa andra mycket roligare sätt att spendera förmiddagen på.
Igår hade jag Cornelia på besök som även hjälpte mig en sväng att passa kidsen. Tauteringar är väldigt fascinerande dessutom måste man måla naglarna, annars kommer trollen och tar dom! Kanske har jag två nya alldeles snart?



Fjärilar i magen..


Kommentarer
Cornelia

Då får du vara noga med att måla dem med naglack annars kommer trollen!!!!

2011-04-05 @ 19:51:54
URL: http://pugsley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0