what is going on?

Karma plågar mig och mitt samvete gör inte saken bättre. Jag känner mig arg men samtidigt dum, borde bara gå vidare och glömma men alla små händelser som bara poppar upp mitt framför näsan på mig i tid & otid gör det inte lätt. Jäkligt irriterande och det gör mig på dåligt humör. Känner mig inte heller hundra och har inte fått i mig mer än vatten idag, jag känner inte för något. Jag borde ta mig samman och & sluta bry mig. Jag borde. Mycket jag borde. Jag märker direkt på mig själv när det blir för mycket, jag blir väldigt matt och tappar allt. Måste verkligen sysselsätta mig för att få detta ur huvudet.

Igår var nikkyflickans fördelesdag och trots att ingen av oss mådde så bra så blev det en fin dag. Jag slängde ihop lite tårta & det var mys hela dagen. Kalas blir det ju inte förrän senare, för båda mina fina tjejer <3

Den som inte bryr sig har makten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0