Open up your mind and find love.

Idag är jag en katastrof på utsidan, måste bero på min dåliga skönhetssömn. För igår kände jag mig splittrad på insidan, därav den dåliga sömnen. Idag är jag lugn, samlad. Förutom att jag är i dåligt skick, påväg mot ytterligare en omgång med förkylning, så känns det ändå helt okej idag. Jag skulle kunna spy på mitt beteende igår när jag tänker efter dock. Men det finns inte mycket jag kan göra idag åt det. Inga försök att släta över det hela iallafall för det blir alltid sju resor värre då tills man inte kan ta sig ur det längre. Jag får försöka med is i magen, lätt att säga på morgonen förstås. Jag måste iallafall skärpa mig och inte låta det gå ut över allting annat som rör min vardag. Sjukt att man låter saker och ting gå så långt.
Idag ska jag gå till jobb och arbeta det sista passet för detta året. Det känns märkligt. Ännu konstigare att det faktiskt är julafton på lördag. Hur fort har inte tiden gått? Det tar emot lite att gå mott jobb efter två lediga dagar. Men sen är jag faktiskt ledig året ut, de dagarna ska dessutom spenderas ensam vilket känna en smula jobbigt. Men jag tror det gör mig gott. Jag behöver nog ta hand om mig själv lite efter all december drama.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0