På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv.,

Någon gång under veckan som gick så bestämde jag mig själv för att försöka dricka ungefär två liter vatten varje dag, då jag i vanliga fall bara dricker ungefär två små glas med någon form att vätska. Jag har insett hur jag verkligen får kämpa med att hålla det över en liter. Märkligt, varför har jag så stora problem med det?
Feber har härjat i min kropp de senaste dygnen, vilket i sin tur leder till mardrömmar, dålig sömn och yrande. Förkylning har även satt sina spår och jag känner mig verkligen matt. Barnen är friska så det är bara att bege sig mot jobb, som om jag hade något val.
Det börjar dra ihop sig, när jag tänker på det så känner jag mig genast nervös. Det är en stor grej ändå, även om jag får det att se ut som om jag inte bryr mig. Ibland känns det fel, ibland väldigt rätt. Jag antar att tiden får utvisa. Samtalet jag måste ringa känns även det nervöst och jag har skjutit det på framtiden. Snart, snart har jag samlat både mod och kött på benen för att fixa det. Jag måste göra det snart, det vet jag om. Ibland är det inte sådär härligt att vara vuxen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0