as you move on, remember me.

Dagen idag har varit givande. Jag har fått brillor beställda, man kan ju hoppas att jag ser någerlunda klok ut i dom. Eftersom ingen hade tid att vara smakråd åt mig och jag bara ville få det överstökat så var det in och ut igen efter 5 minuter, färdigt! Nästan 4000:- fattigare, ett nödvändigt ont, eller vad säger man? Sen har jag gjort lite andra små ärende som jag aldrig annars tar mig tid till och ikväll ska jag försöka ta tag i städning. Finns ju roligare saker men lika bra att få det gjort.

Små enkla ord, ett sms, ja listan är lång för små saker som kan få en på så otroligt mycket bättre humör. Att man inte använder sig av det oftare, det gör livet så mycket lättare. Ibland behöver man höra vissa saker, idag var en sådan dag.
I helgen blir det jobb, kommer kännas en smula motigt eftersom jag varit ledig en del nu. Men inte en massa folk iallafall som kan få en på dåligt humör, utan sköter mig själv. Skiten får jag ta måndag kväll när jag jobbar igen.
En kopp kaffe och soffan en stund, sen kanske jag orkar ta tag i dammsugningen. ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0