Att ha båda fötterna på jorden gör det svårt att ta sig någonstans.

Mitt humör har varit både på topp och riktigt dåligt den senaste veckan och det har ibland blivit lite väl mycket att jag inte alls haft lust till något. Det har märkts på mitt mat-intag och jag har tydligen gått ner 3 kilo på en vecka. Illa. Mycket. Inte likt mig detta, men jag har verkligen tappat lusten. Vissa dagar så känns det som om jag inte bryr mig längre, total likgiltligthet till livet och andra dagar känner jag mig ensam och vill bara sätta mig ner på golvet och låta tårarna rinna och sen har jag mina stunder då jag känner mig så jäkla nöjd med mig själv och vad jag faktiskt åstakommit. För faktiskt är jag en så himla bra människa som verkligen försöker, som ger av mig själv så gott det går och som vill andra väl. Jag vet det också, men ibland så struntar mitt hjärta i vad huvudet vet och jag hamnar i denna bergochdalbana av känslor som aldrig tycks ta slut. Jag kör samtidigt slut på mig själv och somnar av ren utmattning på kvällarna. Sällskaps sjuk är jag också. Hatar denna ständiga ensamhet som driver mig till vansinne, samtidigt som jag inte alls har orken till att umgås med en endaste själ.
Dock hade jag mums-roligt häromkvällen.

Nu ska jag försöka svepa min energidryck och se om jag kan få något gjort här hemma. Fast att jag inte alls orkar förstås. Jobb i 11 dagar utan ledighet. Underbart, verkligen.



Kommentarer
Annica Jobb

Vet du? Jag tycker du är en kick-ass-mom och en mycket vettig och härlig människa och vän! Om jag bara blir hälften så bra mamma vet jag att jag kommer lyckas bra.

Ibland behöver man höra att man är bra och det tycker jag du är!

Puss på dig, jag är bara ett stankast borta vet du!

2011-02-03 @ 19:14:53
Annika

Håller heeeeelt med Annica! :D

Vi får se till att ha sådär mums-roligt fler dagar :)

<3

2011-02-03 @ 20:01:41
URL: http://theshitofannika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0