Där lika barn leker bäst.

Sitter här med uppfanningen att en lastbil flyttat in i mitt öra och ständigt backar bakåt, runt i cirklar. Inte nog med det där irriterande ljudet som jag ständigt hör, jag får en jäkla huvudvärk av det också. Förbannat trött är jag som pricken över i:et , och allt på jobb har bara varit upp&ner idag. Inget har gått på räls som det annars brukar göra och när allt väl börjat så känns det som om det inte finns något slut. Sitter här och försöker bota värken i mitt stackars huvud med berocca, inte den blekaste om det funkar eller inte dock. Jag gör ett försök då jag är allergisk som ordet tabletter och håller tummarna.

Min söta lilla nikkyflicka har börjat säga "Phy daj!" (fy dig). haha har inte en aning om vart hon fått det ifrån? Hon säger även Tut om något är slut och frågar mig ständigt om något är pint (fint). Dom är duktiga, mina fina flickor.
Igår blev jag färdig med garderoben och fick nedskruvat både vagga & barnsäng, rensat ut i förrådet och fått allmänt fint. Ibland är jag minsann bra duktig! En massa kvar men energin finns tyvärr inte. Jag tar det i lugn takt, jag har väl inte bråttom, eller ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0