Even though I know it can't be us I'm not sad.

På gott humör idag. minsann. Mina fina flickor lät mig sova till halv nio, hade visst somnat på soffan och när jag vaknade satt de bredvid mig och kollade på tv. Sen har det bara varit glada miner här hemma idag, inget bråk & inget tjafs dom emelllan utan bara en massa lek och bus! Snart ska jag återigen bege mig till jobb, känner att jag hade behövt en ledig dag snarast men får ge mig till tåls tills på fredag. Har en del ärenden jag behöver ha uträttade också, när jag nu ska hinna med det? Fullt upp fram tills nästa helg då jag äntligen är ledig 3 dagar, tror jag? Det där med minnet, inte helt lätt. Så länge jag har koll på dagen som kommer så är jag nöjd. Ett jäkla pusslande jämt. Nu ska jag gå och göra mig iordning så jag slipper stressa som ett fån som jag alltid lyckas med. Tur jag har mig själv så jag har något att skratta åt!

"See the fact that they just can't have my ass back,
is about to come over them. "







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0