Håll mig hårt eller släpp mig helt.

Jag har funderat på vad det är för en lustig liten gubbe som verkar befinna sig i alla mina fickor och knyter en massa knutar. Har ni också varit med om att när man stoppar ner en sladd i fickan, tar upp den blott 5 minuter senare och finner den i ett enda stort trassel? Han är ivarjefall inte välkommen i min ficka länge.

Idag sitter jag på jobb för 2:a lördagen i rad. Spännande är synd att säga då jag endast har två gäster på hotellet inatt som håller mig sällskap. Igår var jag ute med mina kära vänner och det var mycket trevligt men då jag inte alls är van vid att lägga mig senare än ungefär tio (helst tidigare) så resulterar detta i att jag är väldigt trött och mycket sällskapssjuk. Inte för att min sällskapssjuka beror på hur sent jag hoppade i säng men det är mycket frustrerande när här är så lite att göra.
Nej, ska gå upp och stjäla Pia's redbull nu så att jag fixar det sista här. Kanske lite kaffe och städning på det så klockan tickar fort fram tills elva. Sen ska jag slänga min trötta och arma kropp rakt ner i sängen. Bara 3 timmar kvar..


Kommentarer
kornelia

Tina, jag beundrar dig! Att stå på egna ben, vara ensam tvåbarnsmamma och jobba heltid. Jisses! You go!

2011-02-12 @ 22:50:23
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0