Hate in my heart.

Dessa två dagarna, ja jag saknar ord. Contan har varit i kaos. Vissa har sagt så vidriga saker och sjunkit så lågt att jag knappt vill prata om det. Ibland är det som om man jobbar på ett dagis. Många slag under bältet bara för att, ibland verkar folk verkligen njuta av att trycka ner folk i sina skor vilket nästan får mig illamående.
Imorgon, imorgon ska jag traska raka vägen ner till swedbank och byta. Jag vägrar att ha sparbankensyd en enda minut till och idag var det verkligen droppen som fick min bägare att rinna över. Stod på coop och hade handlat, kortet funkade inte, som vanligt. Tekniskt fel. Är jag förvånad? Nej. Går det att ta ut pengar i automaten? Nej. 3:e gången på en vecka. Kärringen inne på banken blir otrevlig och kan inte alls förstå varför jag är förbannad. Tycker jag kan lugna mig och vänta till imorgon. Om jag inte kan vänta till imorgon då? Det struntade hon fullständigt i, hon kunde inte hjälpa mig. Tänker inte ha mina pengar där längre, kortet funkar aldrig och ändå tror dom att dom har rätt att ha attityd. Jä#%!.. skit bank, rent ut sagt.

Inte nog med att jag blev på dåligt humör pågrund av min kort, jag blir förbannad på andra människor som försöker ta äran ifrån mig för att mina barn är så jäkla bra.  Det finns ingen i världen som kan säga att dom har gjort något för att mina barn skulle bli som dom blivit förutom jag. Möjligtvis min mamma står för en del, men annars så finns där faktiskt ingen annan. För jag har stått och tragglat rutiner, jag står fast vid det jag säger och samtidigt som jag kan vara en väldigt hård mamma så är jag väldigt bra. För de är trygga, dom är duktiga och väldigt snälla. Dom gör som dom blir tillsagda, går och lägger sig och sover när jag säger åt dom att göra det och är mycket självständiga små barn. Jag har alltid stått vid deras sida, aldrig svikit dom en endaste gång och kämpar för dom varje dag. Mycket mer än vad andra gör. Kom inte och säg något annat, för allt annat är bara bullshit. Det finns ingen pappas flicka för pappa är faktiskt inte närvarande. och det är inte mitt fel. Allt går faktiskt inte att skylla på mig, jag kan inte tvinga någon på någon annan.

Jag skulle försöka sätta upp hyllor idag, men att vara förbannad samtidigt är ingen bra kombo. Så jag tror att jag inte alls ska bry mig om det idag. Finns en dag imorgon också, då jag till råga på allt faktiskt är ledig med. Inte alltid det händer minsann. Ner & byta bank sen blir det nog lekplatsen om inte det fortsätter att blåsa såhär. Nu ska jag gå och svänga ihop lite käk. Hur det nu ska gå ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0