..Men jag tror att värre har det vart och värre ska det bli..

Dagen idag känns lång. Finns det ens något slut? Började halv elva och jobbade till två, tillbaka vid fem igen fram till åtta och sen nu, ner i repan och avsluta. Om två timmar är det dags för 325 och då ska jag snabbt in i duschen sen är det slut för denna dagen och jag kan inte mer än att längta oerhört. Trött i huvudet och varit på dåligt humör idag. Blir lätt det när folk påpekar och gnäller om saker de inte har att göra med. Speciellt när någon drar upp något de stör sig på varje dag hos mig men som jag likförbannat fortfarande inte har ändrat på och inte kommer att göra heller. Känns det lönt? Dessutom att göra det varje dag? Finns det inte bättre saker att disskutera än mina mat vanor? Ibland vill jag bara säga något dumt, men insett att det antagligen inte ens går in. Ironin uppfattas väl inte eller så tar de det som en förolämpling. Vem vet.
Fick sovit en halvtimme på soffan när jag var hemma om vilket jag tror har räddat mig ikväll. Nu börjar energin dock dala och jag önskar klockan var elva. Antar att jag får avsluta nu här nere i repan och fixa det sista så jag verkligen kommer upp till elva, fem ringer klockan imorn. Det förbannade jäkla klockan.. ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0