could you be the only one?

jag avundas mina döttrar som när dom blir som argast på mig väljer att kalla mig bajs. Bajs är alltså det allra värsta ordet de kan komma på, det värsta de kan tänka sig och därav skriker de det i samband med att de inte får som de vill. Tänk så lite de ännu vet, så många oskrivna blad och så lite besvikleser dom än så länge sluppit vara med om. Det värsta som kan tänkas hända är att glassen är slut. Då kan man göra som jolls när hon upptäckte att mamma inte handlat ny glass, slänga igen frysdörren skrika bajs så högt man kan för att sen rusa in på sitt rum och slänga igen dörren. haha, barn är så jäkla bra för själen.


Nu lagar jag mat och försöker fundera ut vart jag ska göra av alla mina nyinköpta möbler. Jag har inte plats och har än så länge kommit fram till att jag skulle behöva bygga ut. Undra om granne tar illa upp och jag slår in väggen och stjäl en bit av deras vardagsrum?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0