Hur blir jag hel igen efter att du tog sönder mig?

Sitter här och förökser dricka mitt kaffe. jolls är dock sur på mig för att hon inte får måla naglarna själv och går och blänger på mig samt skriker bajs lite då och då. Känner mig väldigt utvilad idag, nattade dom vid halv åtta igår och halv nio låg jag och snarkade i soffan. Sov tills åtta imorse när jag vaknade av att jolly skriker till niks att hon ska vara tyst för att mamma sover. Undra vad dom hade tänkt göra?
Idag hade jag tänkt att vi skulle bege oss ut och gunga lite. Snön är ju äntligen borta och mina barn har spring-i-benen. Dom har knappt velat vara ute nu i vinter, alldeles för kallt för deras smak. Jolls sa till mig häromdagen när dom satt i vagnen och vi var på väg till dagis att hon frös om ögonen. Nu ska jag bara samla ork till att bege mig in i duschen och sen i eftermiddag så ska vi ha kanelbulls bakning!
I helgen får vi fint besök så då får man väl ladda upp lite i frysen :) Hur jag nu ska få plats med det förstås..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0