Is this all there is cause I don't want it no more

2010 var då förbi. Sorligt, trots att året som gått inte alltid varit snällt mot mig så har jag ändå kommit till ett plan där jag nu ändå mår bra. Saker som skett har gjort mig stark, idag känns det som om det inte finns något jag inte skulle klara av. Där är dock saker som oroar mig, som ligger som en klump och växer sig större. Ibland vore det skönt om årsskiftet kunde ha den inverkan att man kunde börja om på ett nytt blad. Att allt som varit är förbi och man kunde börja om på ny kula. Just detta året är det inte så, iallafall. Detta året kommer börja med en lång och kanske utdragen kamp för min del. Vem vet? Jag ska försöka ta tag i det imorgon. Om där finns tid, mycket som ska göras. Mycket att tänka på och ett stort kliv att ta, men jag har beslutat för att detta är det enda rätta. Kanske har jag fel, många kommer att döma mig men jag får försöka hålla huvudet högt och tänka på att det inte är för min skull jag gör detta, det är inte för att såra eller undanhålla. Jag gör det för att det är rätt.


Idag sitter jag på jobb. Jag jobbar till två och sen ska jag med jolls, lukas och Jenny till Kul-Huset i trelleborg. Nikkan får stanna hemma med mormor. Det ska bli riktigt trevligt, känns bra att stilla min oändliga rastlöshet som gror inom mig. Får väl gå och fixa lite med påfyllningen i kylen, antar att jag har rum att fixa med idag också. Timmarna kommer känns många och långa fram till två.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0