Låt dig inte luras av att jag ler.

Efter att varit på jobb i 31 timmar igår så var jag något matt i hela kroppen efter det. Kalaset blev väldigt lyckat och det var en trevlig servering. Allt gick så lätt och smidigt, folk var trevliga och vi jobbade konstigt nog väldigt bra ihop. Idag känner jag mig rätt så sliten faktiskt men ska försöka få lite gjort och komma ut lite. Flickorna lät mig sova till kvart över åtta, vilken lyx.
Sitter och kollar runt lite ang körkort. Undrar om mitt körkorts tillstånd fortfarande gäller? Borde börja ta tag i det men frågan är om där finns pengar och framförallt tid till det. Vi får väl se, ska försöka leta fram och damma av mina gamla böcker. Kan ju om inte annat sitta och plugga under all dötid på jobb.

Åh, tänk att jag aldrig lär mig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0