Om du är hänsynslös är jag likadan.

Ibland så gör jag så mycket saker jag inte borde. Dels för min egna skull och dels för andras. Varför är det så lätt att slinka över och göra det som är lite förbjudet? Varför lockar alltid det lite mer? Ändå kan jag inte förmå mig att ha dåligt samvete, varför skulle jag? Jag gör inte precis någon illa. Dock om det skulle komma ut så skulle jag antagligen hamna i skottlinjen. Vem vet? jag vet inte. Bäst att inte ta reda på det heller.

Vaknade upp med gott sinne imorse, kunde sovit lite mer men ändå så kändes det bra. Niks var iallafall på väldigt dåligt humör och visade det tydligt. En massa gnäll och skrik hela morgonen och det känns lite tråkigt att lämna dom på dagis när man spenderat morgonen med att bråka. Men hon lugnade ner sig till slut och somnade sött i vagnen påväg till dagis. Sen bar det av till jobb där jag kommer spendera cirkus 30 timmar, spännande. Fick iallafall ett fint sms av någon som gjort något fint för mig denna morgonen, inte alltid det händer. Ibland känns det bra att vara jag ..




Har haft fina Cornelia på besök idag också, mycket trevligt. Hade dock hellre följt med dom till malmö ikväll för lite biljard än att sitta på jobb.
Nej, nu ska jag gå och se om jag kan snickra ihop något att äta här på jobb. Knäckemackan och kaffet räckte inte långt precis. Sen får jag väl ta tag i allt annat, lagom intressant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0