Shame on you your Mama said.

Idag har jag varit sådär otroligt väldigt trött, helt matt och helt slut. Har ändå fått sova hela natten, men ändå känns det som om jag har flera dygn att ta igen. Så idag tog jag mig i kragen och gick till apoteket påväg till jobb. Där inhandlade jag ett stor paket med berocca och så har jag rosenrot hemma så den kombon borde få liv i mig. Först gick jag och drog mig för att handla, hatar verkligen brus-tabletter! Men till min förvåning så var den faktiskt god och hjälpte. Vi får väl hoppas på detta, tror nog jag får slänga i mig lite järn tabletter också så kanske min kropp hämtar sig.

I lördags var jag ute med min kära barndomsvän Lina. Mycket trevligt. När jag tänker tillbaka så senast jag verkligen var ute en helkväll var i april förra året, så det var nog på tiden. Träffade en himla massa människor man känner och det blev precis lagom med alkohol. Var uppe redan nio dagen efter och mådde faktiskt bra. En bra kväll helt enkelt, lite av varje och mycket människor och inga skandaler. :)

Idag hade jag tänkt att jag skulle skruva ihop de sista hyllorna, men jag gav upp. Var ju som sagt på ikea i fredags där jag ruinerade mig totalt. Nästan ivarjefall. Fick knappt in allt i bilen och att bära upp var inte alls kul. Varför flyttar man till 3e våningen? Sen har jag ju insett att de där instruktionerna, dom är minsann inte att lita på. Sen har vi de där förbannade jäkla träpluggarna, gör man sig inte illa på dom så passar dom inte där dom borde. Höll på att knäcka den ena hyllan och har inte alls tålamod till sånt. Man borde ha en man till att göra det, inget som intresserar mig det minsta. Jag vill bara ha det gjort, pang, poff och börja ställa allt till rätta. Men riktigt så funkar det inte och en man har jag inte det heller. Så det är bara till att göra det antar jag, får försöka imorgon igen. Idag är det jobb som gäller men jobbar minsann bara till imorgonbitti. Sen blir det nog ett besök till skurup, så flickorna får leka lite med lukas! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0