This is the shit.

Okej, jag tror jag har hittat något som är det ultimata för klantiga mig och mina barn. Sitter här på jobb och tar en paus från allt städande och kom på att jag är i behov av nya lampskärmar. Då jag ändå har ett par ärende upp till jysk imorgon så tänkte jag passa på och gå in på deras hemsida och se ifall de hade några såna. Kunde absolut inte hitta en enda men däremot så hittade jag något jag aldrig sett förut (många skrattar säkert åt mig nu) Textilimpregnering mot fläckar!! Precis det jag behöver! Ska säga er att hålla en beige soffa ren när den befinner sig hemma hos mig (som inte är säkrskilt oklantig) och mina barn (som alltid lyckas med en fin fläck) är minsann inte det lättaste. Jag har försökt att tvätta med textiltvätt men det blir aldrig som jag vill. Kanske kan detta hjälpa? kanske är det bara ett otroligt påhitt? Vem vet. Jag tänker testa iallafall, det är det värt. Så himla otroligt tråkigt att ha en ny städad lägenhet och så ser soffan ut som kriget själv.

Min kära systeryster ringde mig innan, blev nästan en smula rörd och insåg att jag faktiskt saknar dom. Väldigt mycket. Trots att vi som sagt inte träffas så jätte ofta men vetskapen om att jag inte kan träffa dom gör att jag känner saknad. Hon är ju i Thailand och de verkade ha det bra, hade varit på zoo idag och fotats med en tiger. Hon är värd denna resan och jag hoppas de kopplar av ordentligt där nere, så hon kan lugna ner sig innan hennes hjärta stannar så stirrig som hon är jämt. Undra just hur många bilder de tagit med den nya kameran? haha.

Nej, nu får jag gå och ta tvätten och ringa Eva. Åh, snart ska jag behöva vika 50 st kanalplaner också. Spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0