baby,

Jag har blivit med iphone, som så många säger - och jag kunde inte vara mer nöjd. Otroligt hur en telefon kan fascinera och trollbinda en så mycket. Dom som inte har, förstår inte. Det förstår jag nu, jag förstod inte innan. Som sagt är jag väldigt nöjd, klokt val det där.
Imorgon är det äntligen söndag, vilket för mig innebär att mina tjejer äntligen kommer hem. Saknar dom obeskrivligt nu. Det ska bli skönt att komma i rutiner igen, -6 kg sen dom åkte vilket talar om för mig att jag inte skött mina mat-intag särskilt bra. Åh, vad jag längtar.
Idag är det jobb, vi är inne på de sista dagarna på månaden vilket är lika med inventering, lika med min inventering, lika med att jag måste göra det idag. Vilket jag även har mindre lust till. Finns det något tråkigare än att räkna 300 schampoflaskor? ... Slöseri med livet. Allt de tråkiga vi tvingas göra som tar på våran tid, sorligt egentligen om man tänker efter. Idag vill jag bara ligga i sängen som igår, vilken underbar morgon! Kvart i tre steg jag upp, något nöjd med tillvaron. Fantastisk start på morgonen.
Igår var jag ute och åt med mina fina vänner. StigIn blev det, sagt och gjort, god mat, god dryck och trevligt sällskap. Sen blev det vidare hem, lite mer god dricka, lite ost&kex. Sen drog jag och Cornelia ut på en sväng med cyklarna, en fantastiskt mysig kväll. Massa prat, skratt och vara sig själv. Hela fredagen var med andra ord fantastisk!
Tänk vad livet kan vara bra ibland! <3


Älskar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0