Du vill att jag ska älska med någon som bara älskar sitt.

Druckit sju liter vatten på jobb plus knaprat på ett antal isbitar och jag är fortfarande törstig. Jag trodde regnet skulle hjälpa mig andas, göra luften klarare och kyligare men fel hade jag. Hektiskt på jobb, fantasi varmt på vånigarna och spring med extra sängar gör inte saken bättre. Jag är konstans trött idag och att få ligga på min kära sänghalva hade varit fint, men det får väntas med till ungefär imorgon kväll, valet att ta ett extrajobb efter mitt ordinare börjar låta som en dålig idé. Extra cash är aldrig fel, frågan är om det är värt det. Men klockan är redan åtta, snart blir den elva och förhopnningsvis slipper jag bli väckt inatt. Sen blir det cirkus 15 timmars jobb imorgon, spännande. Vi får se hur mycket fröken Tina orkar, jag lär ligga deckad på sängen imorgon kväll.



Är hon vackrare än mig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0