jag vill ha dig som jag hade dig förut.

Idag var det adjö till mina älskade mackor, och hej till Ägg&bacon. För idag välkomnar vi LCHF in i hemmet. Jag tror att det kommer göra både mig och tjejerna gott, trots att jag absolut inte kommer hålla stenhård på det när det gäller dom. Men något som jag märkte redan imorse och fortfarande är att jag inte är hungrig än. Vilket jag brukar vara vid denna tiden, och ofta gå i skåpen och leta efter något ätbart. Tanken är att bli av med extrakilon som jag inte är nöjd med plus att bli piggare, få mer ork och må bättre. Nu är det bara träning också. Detta kommer säkert gå super.

Idag har Annica & jag trotsat regnet och gått en liten promenad. Såklart slutade det när vi närmade oss porten. Men det var härligt att komma ut lite, tror att resten av dagen kommer att spenderas inne om det inte spricker upp lite. Men ibland är det skönt också att bara få vara inne och mysa!

På söndag lämnar jag ifrån mig mina fina tjejer på tok för länge. Men det är för deras skull och jag vet att dom kommer att ha det bra, trots att 3 veckor känns otroligt länge. På söndag slutar även min semester, det känns lite siochsådär faktiskt. Blandade känslor. Vi får väl se.



Kommentarer
Kornelia

Bra val! Jag älskar lchf! Nyttig mat och man är mätt, inte som alla andra skitdieter där man är konstant hungrig och småsugen!

Lycka till, kram

2011-07-08 @ 23:16:53
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0