Som jag hade dig förut,

Ännu en regnig sommar dag, alltså en bra ursäkt att cykla rakt hem och sova efter jobb. Vilket för mig skulle kännas fantastiskt, då jag fått otroligt lite sömn de senaste dygnen. Regnet stör mig alltså inte, jag hade såklart hellre haft sol men då känns det så fel att sova. Ska försöka ta mig till gymmet ikväll också, men gick 5km med syster igår och eventuellt milen efter hennes jobb ikväll. Vi får se vad som hinns med.
Tjejerna har varit borta ett par dagar nu och jag känner mig vilse. När jag slutat vet jag inte riktigt vart jag ska bli av och vad jag ska göra. Jag har på tok för mycket tid för mig själv som jag inte alls är van vid, det blir en konstig känsla när jag själv kan välja vart jag ska lägga tiden. I vanliga fall har jag så mycket måsten som ska göras innan jag ens kan tänka på vad jag själv skulle vilja. Jag saknar dom dock väldigt mycket. Mycket tomt hemma utan dom.
Lite frukost på detta kanske, en kopp kaffe och helst lite sömn.


"Sex mellan en man och en kvinna kan vara underbart - förutsatt att du kan pressa dig in mellan rätt man och rätt kvinna.."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0