I need to move the fuck on.

Jag gillar inte alls människor som har en dålig tendens att aldrig svara. Kanske för att jag själv är rätt så bra på att göra mig oanträffbar? Jag har så svårt att förstå vad tystnanden säger, dessutom hatar jag att vara frågvis och påtränganden. Men jag vill heller inte att det rinner ut i sanden, men vad att göra? Det handlar kanske inte om vad jag vill längre, kanske är det så att personen på andra sidan vill dra ut på det så att det slutligen försvinner? Jag har som sagt svårt att förstå, för ibland kommer där fram hela meningar utan att jag sagt något, ofta får jag bara tystnaden tillbaka.
Jag hatar dessutom lappar. De onödiga små papperbitarna som jag lyckas hitta överallt och som retar mig till vansinne. En dag kommer jag hoppa upp på ett bord, slita av mig håret och skrika. För dom gör mig verkligen skogstokig. "Dra upp rullgardinen" .. "Torka bort smuts på speglen" .. Alltså, gör det själv?
Nej, nu ska jag stänga ner kära continental och tack för mig. En dag imorgon också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0