I prefer my version.

Idag var jag förengångskull uppe före tjejerna. Vaknade vid halv åtta och tänkte att jag lika gärna kunde stiga upp, vad fanns det för mening med att ligga kvar? Det var dessutom väldigt skönt att gå och lägga sig i en ren-bäddad säng igår, ännu härligare att vakna upp i ett rent hem. Igår hade jag lite storstädning för mig själv, vilket behövdes. Idag skulle jag vilja ta tag i tjejernas rum också, men jobb står på schemat. Vilket jag känner att jag skulle klarat mig bra utan, speciellt eftersom vädret ska bli ungefär lika fantastiskt som igår. Känns inte ett dugg lockande att behöva sitta inne i denna värmen, än mindre ha både skjorta och väst på sig i ett oluftkonditionerat hotell. Spännande. Som sagt kunde jag klarat mig utan det och nog kunde jag haft det bättre på stranden som igår.




I love everybody! Some I love to be around, some I love to avoid and others i'd love to punch in the face.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0