jag hoppas ditt vin blir till vatten

Mitt huvud har fått en släng av extrem huvudvärk. Jag har gjort alla mina små knep för att få bort det men inget råder bot på det. Funderar starkt på att ta en tablett, men jag ska försöka stå ut en stund till. Om det är möjligt.
Jag tror mycket av huvudvärken bottnar i allt det som hänt idag, det var en jobbig dag och en del tårar rullade ner för kinden. Det mest smärtsamma var att se deras ansikten, all den sorgen och hopplösheten. Att få höra att ni väntade på att vakna upp ur mardrömmen. Det gör ont i mig, jag vet aldrig om jag hade kunnat vara så starka som ni <3


Det finns en del som jag kunde besparat mig själv. Jag vill inte se, jag vill inte höra och låtsas som om jag inte vet. Det gör för ont, alldeles för ont helt enkelt. Jag har så mycket jag skulle vilja fråga men jag fortsätter med huvudet högt och låtsas som ingenting. Jag tror det blir bäst så ..


"Var nöjd med dig själv även om du inte alltid når upp till dina krav.
Du löser en sak i taget och kommer att vara tillfreds med hela
världen innan du somnar."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0