My heart was blinded by you.

Vad händer och hur kan du göra såhär? Vad är du ute efter? Du har krossat och förstört så mycket, hur vågar du ens fråga hur jag mår? Helt otroligt ofattbart.
Mina äckliga grannar fortsätter med sin kedjerökning sittandes halvnakna på balkongen. Det äcklar verkligen mig, sitter där och stirrar in här. Funderar på att kontra med att själv gå naken, undra om dom fattat eller bara ignorerar mig och fortsätter? Jag gillar det inte alls iallafall.
När jag inte mår bra, då drar jag mig undan. Jag vill inte ha frågor som jag inte orkar besvara, jag vill bara få vara. Dom som inte vet är alltså de bästa att umgås med. Jag tycker att alla borde förstå, kanske dumt av mig att förvänta mig det. Men med den attityden går jag ingenstans iallafall.
Tjejerna sover efter en dag utomhus, och nu då? Det är det värsta med detta, att behöva sitta inne. Borde ta tag i dammsugningen, inte ett dugg motiverad men det är väl lika bra att få det överstökat. Åh, ljuva söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0