Någon måste skämta?!

Seriöst, vem skojar med mig? 


[email protected] säger:
SVARA!!
¨ålder?
ort?
Tina säger:
aldrig!!
[email protected] säger:
din ålder?
din bhstrlek på fotot?
Tina säger:
aaaaldrig!!!
[email protected] säger:
du svarar mig artigt!!
Tina säger:
ALDRIG!
[email protected] säger:
LYD KVINNA
Tina säger:
hahaha

[email protected] säger:
din ålder TACK!
Tina säger:
nej
13
[email protected] säger:
jag är ingen pedofil..din ålder nu OLGA !!

Tina säger:
vem är olga?
[email protected] säger:
Du är OLGA = dum blondin!

[email protected] säger:
din ålder?
Tina säger:
varför?
[email protected] säger:
nyfiken
Tina säger:
varför?
[email protected] säger:
nyfiken och samtidigt är jag lika envis som en finne i ditt rövhål med

[email protected] säger:
din ålder tack?
Tina säger:
stackars lilla dig, får du inte som du vill?
[email protected] säger:
din ålder nu tack?
Tina säger:
15
var fick du min msn ifrån?
[email protected] säger:
din ålder tack?

Tina säger:
och vad vill du?
[email protected] säger:
kanske inleda en relation med dig
Tina säger:
tycker du att det går bra då när du inte ens har en bild?
[email protected] säger:
känner du för en mogen kille då?
Tina säger:
jag vill se dig först..
[email protected] säger:
din ålder?
[email protected] säger:
din ålder nu TACK
Tina säger:
Nej tack.

[email protected] säger:
känner du för gangbang då?
Tina säger:
med?
[email protected] säger:
dig i centrum
Tina säger:
jo det fattade jag ju att du menade.. och sen då?
[email protected] säger:
binda dig och utnyttja din kropp till max


R T säger:
du låter nyfiken av dig
R T puffade dig.
Tina Nilsson säger:
ja, jovisst. väldigt
R T säger:
dras du till äldre framför yngre killar?
Tina Nilsson säger:
javisst.
R T säger:
ja eller nej?
Tina Nilsson säger:
ja - visst?
R T säger:
vad gör du då ikväll?
Tina Nilsson säger:
jobbar
R T säger:
vad jobbar du med?
Tina Nilsson säger:
har du med det att göra?
R T säger:
släpp gränsen mot mig nu är du snäll?
Tina Nilsson säger:
varför?
R T säger:
för att du vet att jag kan ändra mig med
Tina Nilsson säger:
vad ska du ändra på?
R T säger:
jag kan vara trevlig med
Tina Nilsson säger:
kan du?
säker?
R T säger:
det kan du också vara?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
dra ett streck över det gamla ?
Tina Nilsson säger:
haha va?
R T säger:
vad jobbar du med då?
Tina Nilsson säger:
har du med det att göra?
R T säger:
nyfiken
Tina Nilsson säger:
och?
R T säger:
jag jobbar som entreprenör inom säkerhetstjänsten
Tina Nilsson säger:
har jag frågat?
R T säger:
vad jobbar du med?
Tina Nilsson säger:
inget
R T säger:
arbetslös?
Tina Nilsson säger:
ja, det är därför jag säger att jag jobbar..
jag hittade på, jag ljög. tyckte det skulle vara roligt
R T säger:
fritidsforskare då
Tina Nilsson säger:
haha du får gärna tro det om du vill..
R T säger:
fritidsforskare = arbetslös stämmer det med dig då?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
eller du har arbete?
Tina Nilsson säger:
ja
R T säger:
som vad?
Tina Nilsson säger:
du har inte med det att göra?
R T säger:
svara inte så tack!
Tina Nilsson säger:
jag kanske vill svara så?
vad ska du göra åt det?
R T säger:
Äldsta kille som har fått dig på ryggläge då?
Tina Nilsson säger:
från jobb till det? seriöst...
R T säger:
Vill du ha trevlig eller otrevlig bemötande då?
Tina Nilsson säger:
jag vill inte ha något alls från dig?
R T säger:
varför?
Tina Nilsson säger:
för att jag bara inte vill?
R T säger:
Om du gör ett undantag då?
Tina Nilsson säger:
jag gör inget undantag
R T säger:
bor du i Skurup?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
gör du visst?
eller?
Tina Nilsson säger:
nej det gör jag inte
R T säger:
vart finns du då?
Heter du Kimmie
?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
Är du rädd för mig?
eller du gillar inte äldre
Tina Nilsson säger:
jag är inte rädd för dig, jag är bara inte intresserad!
R T säger:
varför?
Har du erfarenhet av äldre?
eller blyg och novis men nyfiken?
Tina Nilsson säger:
J-A-G Ä-R I-N-T-E I-N-T-R-E-S-S-E-R-A-D?
R T säger:
Svara?
Tina Nilsson säger:
jag har svarat, tusen ggr.
R T säger:
Hade jag fått sätta på dig då??
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
eller mina kompisar
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
varför?
R T säger:
är du dominant?
erfaren av gangbang eller trekant?
Tina Nilsson säger:
seriöst..
R T säger:
svara?
Tina Nilsson säger:
nej?
R T säger:
svara?
är du dominant?
Tina Nilsson säger:
jag tänker inte svara ändå
R T säger:
SVARA och lyd kvinna
Tina Nilsson säger:
icke!
R T säger:
du är oskuld?
Tina Nilsson säger:
verkligen
R T säger:
ja eller nej??
Tina Nilsson säger:
vad tror du?
R T säger:
oskuld med äldre
eller ?
Tina Nilsson säger:
välj själv
R T säger:
oskuld med äldre

 

R T säger:
är du dominant?
erfaren av gangbang eller trekant?
Tina Nilsson säger:
seriöst..
R T säger:
svara?
Tina Nilsson säger:
nej?
R T säger:
svara?
är du dominant?
Tina Nilsson säger:
jag tänker inte svara ändå
R T säger:
SVARA och lyd kvinna
Tina Nilsson säger:
icke!
R T säger:
du är oskuld?
Tina Nilsson säger:
verkligen
R T säger:
ja eller nej??
Tina Nilsson säger:
vad tror du?
R T säger:
oskuld med äldre
eller ?
Tina Nilsson säger:
välj själv
R T säger:
oskuld med äldre
Vad har du på dig nu då?
Tina Nilsson säger:
mina arbetskläder
R T säger:
beskriv allt bara?
Tina Nilsson säger:
varför?
R T säger:
nyfiken
beskriv allt nu?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
kom igen nu?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
walk the line
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
bhstrlek?
Tina Nilsson säger:
vad ska du med den till?
R T säger:
vi är kåta på dig nu alla 3
Tina Nilsson säger:
skönt för er
R T säger:
vad har du på dig nu då??
Tina Nilsson säger:
fortfarande mina arbetskläder?
R T säger:
beskriv allt?
Tina Nilsson säger:
nej?
R T säger:
kom igen
Tina Nilsson säger:
nej?
R T säger:
oralsex och analsex sen kommer vi alla tre i din lilla fitta..sugen?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
vått i trosorna?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
SLÄPP LOSS KVINNNA
dina kläder?
beskriv allt och lyd?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
DU SKA LYDA!
förklara allt nu?? vi sitter och runkar till ditt foto
dina kläder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0