I'm tired of being tired.

Vissa saker tar hårade än andra. Detta tog väldigt hårt. Tycker det är mycket som gjort på senaste, aldrig kommer olyckan ensam. Inte nog med allt som rör mina "måsten". Det måste trycka på de känsliga bitarna också. Tänk att det var så lätt med någon annan, men aldrig med mig. Det sårar, mycket. Du anar inte ens hur mycket. Sen kommer andra idioter som skriker i örat på mig men sen ändå fortsätter. Lägg ner din lilla egotripp och ge dig på någon annan. Du är inte oersättlig om du tror det.
..och jävla lön. Jag hatar det. Aldrig blir det rätt och alltid ska man bli straffad på något vis. Det är märkligt hur vissa glider lätt igenom allt medan andra går i motvind. Nu ska jag gå och vika den förbannad tvätten som retar gallfeber på mig. Hjälper inte att gästerna tror jag är dum i huvudet, både bokstaverar och gestikulerar, pratar långsamt ifall den dumma lilla receptionisten nu mot förmodan inte förstår. Mäkta irriterande, jag må prata skånska men jag kan nog förstå vad du säger ändå, vi pratar inte danska på denna sidan av sverige om du har missat det.  .. idioter .. 

"I always find it more difficult to say the things I mean, than the things I don’t."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0