otroligt

Stryka är inte min grej. Snällt att folk lämnar en massa saker att stryka åt just mig, jag drar ut på det fast att jag vet att jag lika gärna kan göra färdigt. Hälften är gjort, fy vad det är tråkigt! Dessutom kommer jag och strykjärnet inte överens. Jag har bränt mig ett antal gånger, såklart.
Helgen har spenderats i danmark. Både legoland och lalandia har hunnits med och tjejerna har varit super lyckliga. En lugn och lagom helg, en massa mys och bara få vara. Det var med tunga steg man traskade mot jobb idag, men tre pass till sen är det semester, en vecka iallafall.
Jag undrar just vad du vill, men för stolt för att fråga.
Jaha, bara att fortsätta här på jobb då, lite att göra fram tills elva känner jag. Det börjar dra igång här på jobb, sommar och semestrar är här och telefonen går varm.



R T säger:
hej
läget?
Tina Nilsson säger:
hej, det är fint. själv?
R T säger:
kommer du ihåg mig då?
bara bra
Tina Nilsson säger:
bara att du skriver en massa underliga saker?
R T säger:
din ålder?
Tina Nilsson säger:
seriöst....
R T säger:
japp
nyfiken
Tina Nilsson säger:
nej..
R T säger:
svara och löp linan ut
Tina Nilsson säger:
aldrig
R T säger:
du ska lyda mig bara
Tina Nilsson säger:
aldrig
R T säger:
du ska inte vara så bitchig av dig
Tina Nilsson säger:
varför?
R T säger:
för jag vill lära känna dig
Tina Nilsson säger:
jag ska inte vara så bitchig för att du vill lära känna mig?
R T säger:
din ålder+
?
Tina Nilsson säger:
nej
R T säger:
varför är det så hemligt?
Tina Nilsson säger:
du borde veta om du har addat mig och så gärna vill lära känna mig.
R T säger:
vet jag inte ..
jag ljuger inte där
Tina Nilsson säger:
brukar du ljuga?
R T säger:
nej
varför?
din ålder nu tack?
dog du eller?
R T puffade dig.
Tina Nilsson säger:
jag vill inte säga min ålder kanske, varför är den så viktig?
R T säger:
är du nyfiken på en äldre kille då?
vill du bli upplärd?
R T puffade dig.
Tina Nilsson säger:
upplärd?
R T säger:
skulle nog vilja det?
Tina Nilsson säger:
jag kan nog allt jag vill kunna
R T säger:
Är du erfaren av äldre killar?
Tina Nilsson säger:
har du med det att göra?
R T säger:
var inte så jävla rädd för mig hela tiden
Är du erfaren med äldre?
Tina Nilsson säger:
jag är inte rädd, jag förstår bara inte vad du vill?
R T säger:
vill leka med dig
Tina Nilsson säger:
och vem har sagt att jag vill göra detsamma med dig? Du kan inte ens visa ett foto av dig själv??
R T säger:
din ålder sen foto?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0