Resten av ditt liv.

När vi befann oss i Danmark, i våran lilla stuga, fick jag en känsla av hemma. Det låter märkligt, och jag har aldrig ens känt så i min egna lägenhet. Min Lägenhet känns tillfällig, inte som ett hem. Jag trivs allra bäst i hus, oavsett var det huset befinner sig. Underligt hur man kan känna sig hemma på en plats där man aldrig någonsin tidigare varit kontra sitt hem där man faktiskt har sina personliga tillhörigheter och sitt liv men ändå inte riktigt känner sig hemma.

Idag har jag varit effektiv på jobb och fått mycket gjort. Nu sitter jag med inventeringen, vilket är mindre spännande. Sen ska jag upp och vika tvätten, vilket jag inte heller finner särskilt intressant. Jag hoppas på en kväll med mycket jobb, så att tiden går fort.

Ingen har ännu gett sig till känna för de märkliga konversationerna, kanske personen menar allvar trots allt? Jag hoppas inte det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0