Be my baby.

Då var allt stök med kalaset över och det känns nästan en smula sorgligt. All denna planering och fix sen så var det över på ett par timmar. Var det allt liksom? Kvällen var perfekt. Jag fick en lagom dos av precis allt och kände mig mycket lycklig. Precis så som ett födelsedagskalas ska vara. Vänner av den bästa sorten och alla var på gott humör. Kunde inte önskat något mer.
Idag känner jag mig lite sliten, vet inte om det beror på helgens bravader eller helt enkelt för att det blev en aning sent igår och lite få timmar natten före. Min hals är inte vad den borde, varken på insidan eller utsidan (? ...). Trött är jag iallafall men dagen har gått fort och snart passerat, borde ta tag i det sista nu och vips slår väl klockan elva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0