Bitterfitta.

Känns som om mycket pappersarbete ligger på mina axlar idag. En smula stressigt, för jag vet att jag måste bli färdig. Jag gillar det inte alls, även om jag har gott om tid så har jag andra saker att göra också. Dessutom är det simpla saker som tråkar ut mig och en himla massa småfix & det slukar en väldigt massa tid. Det är lätt att lägga över arbeta på andra, jag borde nog lära mig att säga nej lite oftare.

Jag har varit på ett jäkla humör hela dagen. Allt kommer ut fel, allting blir fel och hela dagen känns åt skogen. Jag fastnar överallt, slår mig på omöjliga ställen, förstår inget av sakerna jag pysslar med och vräker ur mig de mest obegripliga saker. Jag förstår inte vad som händer och vad som gör att man har sådana här dagar. Jag vill spola tillbaka och få det mest ogjort, tyvärr funkar det inte så. Igår var jag som en sol, idag är jag mer som en sten. Trist, tråkig & bitter. Inte lätt att vara jag idag.



Igår var jag vacker med vackra människor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0