Den som är själv vinner alla spel.

Måndag och de flesta verkar befinna sig på uslare humör än vad jag gjorde i lördags, vilket är ganska så svårslaget. Det är jäkligt tråkigt att gå till jobb och behöva undra vem som ska skälla på en och varför. Måndagar är oftast värst. Sånt som man får leva med antar jag, men jag tycker att dom inte heller borde vara så roade av att slänga ur sig saker på ett fruktansvärt sätt. Men det är ju förstås vad jag tycker, det verkar ju inte spela så stor roll alltid.

Min fantastiska flicka jolly har minsann varit blöjfri nu i två dagar. Hon är duktig, min lilla tös. Det firade vi igår med att käka på Max och sen gick vi & handlade lite glass och gick till moster Madde för att berätta! Det börjar gå framåt, eftersom blöjer äter upp större delen av alla pengar vi har så ska jag försöka få med Niks på ett hörn också. Dom är så bra, mina tjejer <3

En massa folk har det varit på jobb idag, överallt & ingenstans. Svårt att veta vart man ska bli av, speciellt när de flesta befinner sig på dåligt humör. Seg som kola idag också, på tok för lite sömn för en Tina inatt. Somnade först vid halv åtta och blev väckt av ett sms, sen så var det svårt att somna om. Sen blev jag ännu tröttare av tanken att börja redan 12 imorse. alltså 12-23 + natt & sen 6-14. Spännande. Men, snart har halva passet gått och innan jag vet ordet av så är jag uppe i sängen och snarkar.



Om drömmarna är syret för själen, hur styr vi då begären?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0