Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

Åh, idag är jag trött. Ändå somnade jag in som en sten igår och när klockan ringde lite över fem så kändes det som om jag sovit en halvtimme. Dock inga avbrott eller liknaden, som jag minns vill säga. Trots att frukosten inte ska vara uppe än så hade jag folk nere redan tjugo över sex som var hungriga, samt lite irriterade över att jag inte var färdig. Tänk om jag skulle klampa in på willys och banka på deras dörr 40 minuter innan dom öppnade? Tror inte det hade uppskattats, inte heller här.

Nu ska jag också försöka slänga i mig lite frukost och ta dagens första kopp med kaffe. Läsa tidningen ska jag minsann också göra, passa på när ingen ser att jag sitter ner. Själv en timme till och vissa dagar förstår jag verkligen de som tycker om de stunderna tidigt på morgonen.
Ibland undrar jag varför man lägger ner energi på saker som man vet inte lär hända ändå. Det är inte värt det, om det ändå vore så väl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0