I don't care what people may say.

Jaha, då hämtade man upp de nya glasögonen påväg till jobbet. Inget fel på själva brillorna, de matchar bara inte mitt ansikte. En vanesak antagligen, just nu tycker jag att jag liknar en skol-fröken från en film. Men man får se det från det ljusa sidan, jag ser ju något ivarjefall.
Känns som om jag haft mycket att göra på jobb idag, full rulle sen jag steg innanför dörrarna. Fast det är bra det, så tiden går fort. Massa menyer som jag inte haft en tanke på att göra innan, konferans-salar & eftermiddagskaffe.
Sen har jag bestämt mig efter många om och men vad som ska hända under fördelsedags firandet. Vi får väl se om det blir bra, hoppas på det bästa. Är som vanligt sent ute (eller egentligen tidigt ute för att vara jag) & egentligen skulle man ha jobbat men fick bytat så det ordnade upp sig. Tjejerna fyller snart år dom med, en massa att planera.



Förra året blev det ju lyckat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0