Leva livet i joggingoverall?

Jag vill bara bädda ner mig och tycka hemsk synd om mig själv. Jag fryser otroligt mycket, mitt huvud känns tjockt och jag är förbannat förkyld. Jag gillar det inte alls. Dessutom är tjejernas rum i stort behov av städning, resten av min lägenhet med för den delen. Som tur är har jag duktiga flickor, som borstar mitt hår, klappar sin mamma på kinden och känner ifall jag har feber och konstaterat mamma faktiskt är lite sjuk.
Jaha, då var denna jobb-helgen slut och imorgon är jag ledig. Tanken är att vi ska ta oss till skurup då, om jag mår bättre förstås. Man kan ju hoppas, är inte byggd för att vara sjuk.

Får väl leta fram nesrilen och mitt älskade vics och hoppas på att det hjälper. Stackars stackar mig. Blir nog sängen vid halv åtta, fast att jag borde göra annat. Barnen är märkliga, frågar ifall de får gå och lägga sig. Dessutom går niks runt och säger "passa daj" hela tiden. haha hur sött är inte det?

Bra jäkla nyfiken.
Nej, nu slänger jag mig framför bokstödet, eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0