Man blir ensam om man vill ha hela.

Igår var jag ute och åt tjusig middag på Litemer & med trevlig sällskap blev det till en bra kväll. Sen hämtade jag upp kidsen hos pappa och sen blev det hem i sängen. Hemma fick man sällskap av Lina som sovit hos mig hela helgen, skönt att komma hem utan att lägenheten är tom.
Idag skiner solen så snart ska vi klä på oss och bege oss till lekplatsen, blir även en söndags-fika på EH med syster&Nene. Tjejernas andra moster wilma är här och busar, dom är överlyckliga!
Niks har lärt sig säga jolly nu i dagarna, dock utan hon det jaally, men det går det med :)


Ibland vill jag något så mycket att jag skulle kunna göra allt för att få det. Ofta när jag bestämt mig för en sak så brukar jag inte ge mig förrän det befinner mig i sin ägo. Dock måste jag erkänna mitt nederlag nu, jag måste sopa det under mattan och gå vidare och inse att det aldrig kommer att hända. Hur mycket jag än vill så hjälper min vilja inte ett dyft. Det bara är så. Det är nog första gången på detta området som jag förr aldrig haft något problem med, men jag känner märkbart av det nu. Det gör mig förvirrad, ännu mer förvirrad av hur jag verka uppfattas. Det blir fel, saker kommer fram fel och inget går den vägen jag vill längre. Jag är inte dum, jag förstår. Sen en massa hyschhysh på det, jag uppskattar det inte. Jag är inte den som är den, jag är den andre ? Jag gillar det inte.




Dina vanor irriterar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0