My day.

Varit ute på en långpromenix med syster, Nene, Wilma & Flickorna. Våren i luften, varit på årets första loppis, en sväng både uppe på dagis och nere vid havet. Inom EspressoHouse för lite kaffe och vidare till lek-platsen. Kan en söndag bli bättre?
Blev tre fina böcker inhandlade på loppis för oss, Madde handlade Star-Wars muggar (André vill skilja sig om de kommer innan för dörren) och nu sitter flickorna i soffan och jollan läser för niks. <3

Nu ska jag minsann slänga mig i soffan och försöka förmå mig själv att sluta tänka på saker som jag inte borde. Ibland är det inte bra att vara själv. Imorgon blir det jobb så idag ska jag bara vara, möjligtvis måla den där väggen om jag finner energin till det. Jag älskar söndagar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0