Now the pain is my pleasure

Totalt slut i mitt huvud efter en dag med så otroligt mycket gnäll. Tacka vet jag Teletubies som underhållt tjejerna så jag iallafall lyckats laga mat och diska undan. Var ute en stund och gick och handlade, men med regn och kalla vindar så var det inte speciellt populärt. Inte en lugn stund på hela dagen och min stackars kropp är trött.

Har känslan i mig att jag går och väntar på något, men jag har absolut ingen aning om vad. Känner mig stressad, går och kollar klockan hela tiden och det håller på att driva mig till vansinne. En liten orolig känsla, som jag inte blir kvitt. Blir inte bättre av att jag är trött, jag önskar jag visste vad det var jag väntar på ska hända.

Nu blir det lego-byggning! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0